dagen idag (:

hejsan hejsan ;)

duscha för en stund sen men Alisa.
och nu har jag gjort flätor i håret som jag ska sova i.
myyyyyyyyyyyyyyyyyysigt ;)
haha, jag har inget liv på kvällarna xd
eller vadå kvällarna ?
jaag har inte något liv vanligt vis heller :p


MEN VET DU !

imon ska jag till saknade skolan!
känns som jag inte varit dät på flera år fan :o

fast igenkligen är de bara typ tre-fyra dagar sen :p

h3h3, skolan äger (:
fast nä.
de är bara kul att träffa kompisarna.
men nästa år ska jag nog sa skolan lite seriösare om man säger så ;)

nu byter vi ämne

bööööööööööög säger jag bara!
du säger massa att du gillar mig och bla bla bla.
sen säger du massa skit och sen ångrar du dig och vill bli vän med mig igen? ;s
Adnreas du är så liten,
borde du inte växa upp snart?
eller borde du bli lite mogen till de med?
bra fråga.

som ni förstår har jag blivit ovän med cp barnet Andreas!
han snackar skit och sen ångrar sig.
men jag kommer inte blivän med han.
sånna människor ska man inte vara vän med.

vi byter ämne igen..
till musik

jag vet en jätte bra låt :)




men jag vet inte vad jag ska skriva mer.
har ni förslag om något jag kan skriva?



föresten bara för jag är så snäll kan ni faktiskt få en gammal,ful bild på mig (:



så där ja, nu har ni något att skratta åt (:
men ni måste erkänna att bilden är tuff!



puss,ha de bra!

Kommentarer
Postat av: lolloh

FJORTIS ;)



haha nej, sötnos är du! :)

2010-12-17 @ 20:19:53
URL: http://llouiseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0