Fredag!

Godmorgon säger jag, efter som jag vaknade för en stund sen.
igenkligen va de planerat att jag skulle till skolan,
men tyvär väkte inte mamma mig av någon anledning!
men blir så jävla arg om man fixat allt dagen innan man ska ha till skolan,
sen så vaknar man vid 12 och undrar varför man inte är i skolan.
men jaja, de är väl endå lite skönt att vara hemma en extra dag..

och jag har så jävla ont i mina fingrar!
men de är inte så konstigt, jag klämde dom i en dörr för typ 1 minut sen (h)
hahahahaha, de gör ont!


btw jag kan inte bestämma mig själv vilken header jag ska ha så ni får jätte gjärna hjälpa mig!

1



2


vilken!? :o
hjälp (:

Kommentarer
Postat av: Jenny Bäst Möllerström ;)

Spelar ingen roll :D lika fina båda 2 . Men ska jag va ärlig vad jag tycker så tar jag 1a , för där är de mer än 1 gullig bild :D där är de 4 :o<3

2010-12-17 @ 12:59:17
URL: http://awesomejjenny.blogg.se/
Postat av: Clara fan av Madde ;)

Prutt på dej!<33

Jag tkr nr 1.

Den ser man lite fler bilde och den andra ser man bara en bild och såå fast båda är ju heelt klart fiina!<33 Prutt på dej! ;)

2010-12-18 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0