heeeeeeeeeeelg (y)

tja :)

sitter här och är as trött.
sov hon jenny igår :D

eller ah, vi va uppe till 7.00, och vaknade vid 13.00
igår stack jag och jenny till stan och åt pizza, mums!
h3h3, men ah sen så stack vi till en mac för att pumpa min cykel.
men hela slang skiten sprack :o
HAHAHAHAHAA!
sen ringde min storasyster och sa att jag och jenny skulle möta henne.
hon va hos sin kille.
men sen messa hon när vi va vid hajen att hon åker bil hem :o
man ba fuck lixom, men vi drog in i hajen.
jag köpte godis snören och jenny tuggumi :p
men soom tur va träffade vi mina grannar där så vi fick skjuss hem! :D
T U M M E N   U P P   F Ö R   D E!

haha sen när vi kom hem va vi va inne på ngn sak typ vid 12.00
så chatta vi med en as söt kille!
han heter Josh.
underbart fint namn!
speciellt till han :)
men iaf vi chatta med han ett bra tag :D
sen när han skulle sova typ vid 2.00
eller något, så gicka jag och jenny och åt :D
sen gick vi upp och chattade med andra personer.
men sen pallade vi inte mer så vi dog..
fast ne, vi vi spela ett spel :p
as kul faan :).

men sen idag vaknade vi som sagt vid 1
vi vaknade av att min mamma ringde xd
men ah sen gick vi ner och åt :D
och bla bla bla.
så målade jag as fina bilder på paint!



och



sen kom andreas (y)
så tittade vi på julkalendern ;*
sen så hämtade mamma mig.
så kom vi hem, så ducha jag sen gick vi över till grannarna (y)
och bakade julgodis.
jag fixade knäck, och jag brände mig så jusst nu sitter jag med en sak från frysen..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! :(


ah men sen gick jag hem, och nu är jag här :D


Men en sak är bra!!!
Skola imon! :D

inte varit där på två veckor fan :o

men hej då, ni får ha de så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0