jag är lite tönt endå :)

tja :)
igår va jag med jenny,knarkus & cpade angelica (y)
vi hade de så otroligt kul !
vi gick till ett höghus där agnes bor, så hon kom ut i trappen och satt och snacka med mig xd
och sen när vi stack, s¨blev vi jagade av några cp blattar.
ochjag och ange typ slog varandra hela tiden.
och den satt jenny på en bänk, och de va en buske bakom henne.
och jag hoppade på henne och satte mig på hennes axlar,
men då lutade hon sig bakåt så jag ramlade i buskarna.
jag säger bara en sak, " AAAAAAJ" ! xd
de gjorde as ont ! :)

ah sen sov jag hos jenny :p

btw de är lucia i mon.
måste fan gå upp as tidigt ! :(
FUCK!

hahah men ah ni får hade så bra jag ska fan sova nu om jag ska orka gå upp imon ;).

Kommentarer
Postat av: Ange

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :D förlåt madde :( xd<3

2010-12-13 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0