jag har tråkigt :p

KÄRLEK.

1. Är du singel nu?
a
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? a
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? a
4. När hade du sex senast? -
5. Har du kört oskyddat nån gång? nej
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? a.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? a
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? vene :p
10. Haft sex på fyllan? ne
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? a, haha
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jadå
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? ne
14. Somnat gråtande pga kärleken?a
15. Varit på en blind date? ne ;p
16. Varit otrogen?nope
17. Ångrade du dig? ne
18. Hur länge var du tillsammans med din förra? vene,inte länge. dt funkade nt.
19. Har du någonsin varit kär? är de nu
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? a


KOMPISAR


1. Har du nån bästa vän? a
2. Är du ofta med dina vänner? självklart
3. Vad brukar ni hitta på? massor
4. Bästa minnet med nån vän? när jag och jenny va, så ramlade jag på en leksaks lastbil xd
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? jenny
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? jadå
7. Har du hatat din bästa vän? ALDRIG!
8. Litar du på din bästa vän? absolut
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? a
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? a
12. Vart bor din bästa vän? morängatan tror jag de heter :p
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? nej,men vi kan säga saker som är sant.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? a
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? a
16. Ljuger du för dina vänner ofta? inte vad jag vet
17. Vilken kompis var du senast med? stina gustavsson :(
18. Har du många kompisar i din klass? a, fast jag och jacob är mobbade, vi har en klubb (h)
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? alla typ :p
20. En vän som du känt sen du var liten? louise (:


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? zeb tror jag ;p
2. Sov med dig i samma säng? ..
3. Du delade ett riktigt skratt med? min data :D
4. Du gick på bio med? saga tror jag ;)
6. Du gick på stan med? mamma,mormor och barbro (:
7. Delade en pizza med dig? familjen
8. Du ringde? jenny :/
9. Skickade ett sms till dig? jenny :/
10. Du kramade? alisa
11. höll i handen med (motsatt kön)? inte en aning ;)
12. Gjorde dig mycket besviken? ...
13. Du skrev med på msn? ngn random kille xd
14. Du snackade skit om? snackar inte skit,säger bara sanning.
15. Du åkte bil med? familjen
16. Gav dig en komplimang? venne :p
17. Du kollade på film med? inte en aning (:
18. Du åt med på resturang? vene
19. Betalade något åt dig? mamma och pappa
20. Grät inför dig? alisa :(


BOENDE


1. Bor dina föräldrar tillsammans? a
2. Om inte vem bor du mest hos? .
3. Har du eget rum? nja, asså vene
4. Egen dator? jadå
5. Egen tv? nope
6. DVD? a
7. Boxer? va?
8. Internet? a
9. Vilka färger går i ditt rum? ska tapesera om till lila, nu typ vit
10. Har du stor golvyta? nae ;p
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? a
12. Är köket stort? nja, inte direkt
13. Ismaskin? nope
14. Micro? nej xd
15. Glass i frysen just nu? orkar inte titta xd
16. Fler än ett badrum? ne :/
17. Badkar eller dusch? dusch
18. Tvättstuga? nope
19. Balkong? a
20. Bra grannar? nja, ibland xd


BLANDAT


1. Favoritfärg?
blå och rosa :D
2. Mobiltelefon? sony ericsson
3. Skola ? Almers
4. Oskuld? a
5. Senaste filmen du såg? julkalendern, om de räknas som en film :p
6. Senaste låten du lyssnade på? vene
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? typ, förlåt
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? vene
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? inte en aning
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? vene
11. Vad åt du till middag igår? inte ätit middag :p
12. Har du duschat idag? jadå :)
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? titta
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? okej
15. Har du skolkat någon gång? om jag har ;o
16. Är du en svartsjuk person? tror inte de :p

Kommentarer
Postat av: sagaa (:

jag kmr ihåg när vi va hemma från solan och åt kebabrulle när mamma fyllde år :)<33



puss.

2010-12-28 @ 16:22:31
URL: http://bboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0