JennyMöllerströmAndersson §

Jenny tack för att du alltid ställer upp för mig.
du finns där för mig utan att jag behöver fråga om de.
så som du är, en sån person som man kallar bästavän.
en sån person som du.
vill alla ha !
jag är otroligt glad att jag får kalla dig "bästavän".
utan dig, ja utan dig hade de varit tomt.
du är den som får mig stratta när jag är sur eller på dåligt humör!
du är helt enkelt världens
bästavän !
jag vill att våran vänskap alltid ska hålla!
vi har varit ovänner 1 enda gång.
men de va mitt fel allt ihop.

all I ask is that always have to have you by my side.
igenkligen but I need not ask if they,
because I always know that I can trust you.
for you are my best friend.
without you my heart would not beat.
becouse you are my heart!

JennyMöllerstömAndersson

MadeleineAnderssonMöllerström

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson Möllerström

Madeleine, jag blir helt stum när jag läser detta. Älskling , det är klart att jag ställer upp & så för dig. Första gången i matsalen hahhahaha

Alicia- vad heter du ?

Du- Madeleine

Hon- aha.. vad fint :)

Jag- hahahaha värsta tönten xd

hahahaha omg <3

När vi bråkade ville jag ta livet av mig ... fast de va ju onödigt om vi skulle bli vänner igen..

Inget va ditt fel ! Allt va mitt fel.. jag hatar mig själv för de. Jag skulle fan sprungit efter dig och så, men emelie sa att jag inte skulle , när jag reste mig upp. hon bah: skit i dom, dom kommer typ ändå dissa dig..

Hon såg att jag höllpå att börja gråta när hon sa de. För jag visste att de va en ren lögn. Det skulle aldrig du göra. Iknow that.

Asså du är så sjukt söt , och gullig. Och bäst.

Jag kan skriva hela natten om jag så skulle behöva..

Jag älskar dig enormt Madeleine ! <3333

2010-12-10 @ 20:55:34
URL: http://awesomejjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madeleine, jag blir helt stum när jag läser detta. Älskling , det är klart att jag ställer upp & så för dig. Första gången i matsalen hahhahaha

Alicia- vad heter du ?

Du- Madeleine

Hon- aha.. vad fint :)

Jag- hahahaha värsta tönten xd

hahahaha omg <3

När vi bråkade ville jag ta livet av mig ... fast de va ju onödigt om vi skulle bli vänner igen..

Inget va ditt fel ! Allt va mitt fel.. jag hatar mig själv för de. Jag skulle fan sprungit efter dig och så, men emelie sa att jag inte skulle , när jag reste mig upp. hon bah: skit i dom, dom kommer typ ändå dissa dig..

Hon såg att jag höllpå att börja gråta när hon sa de. För jag visste att de va en ren lögn. Det skulle aldrig du göra. Iknow that.

Asså du är så sjukt söt , och gullig. Och bäst.

Jag kan skriva hela natten om jag så skulle behöva..

Jag älskar dig enormt Madeleine ! <3333

2010-12-10 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0