lucia

hejhej.
idag va jag i skolan, de va lucia.
vi började 20 minuter tidigare ;(
ahahah, men de va as kul att titta på lucian.
de va typ en som va en gris, fett läskig xd
och den sista lektionen hade vi NO, fy va roligt de va asso !
och jag satt och målade av samuel och jacob ;)
de bleav as snyggt *HOST*
hahaha, jag är en tönt jag vet..
men sen efter skolan va jag men jenny.
vi hade de fantasktiskt roligt!
vi tog vatten i munnen sen skulle vi titta varandra in i ögona utan att skratta.
men tyvär klara jag inte av de..
hahaha, allt mitt vatten jag hade i munnen flög ut i jennys face för jag började asgarva som faaaan !
men de va värt de, för de va ju faktiskt kul! (y)
sen tittade vi på tv, eller ah hon tittade för jag somnade :)
men sen när jag vaknade knacka saga och wilma och ellen på.
så dom kom in.
och typ 5 minuter efter gick jag hem, och tittade på
(ung & bortskämd).
de äger !
men nu för en stund sen tittade jag på gamla bilder och hittade den här bilden.
|
|
|
v


hahahahahahahhahahaha
när jag fyllde år någon gång xd


men nu ska jag snart äta men emelie (tönten).
(y)

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0