läs, och kommentera :D

hejsan hoppsan falle ralle ra, när julen kommer ska varenda unge vara glad.. osv

iaf idag vaknade jag klockan 12 av att pappa väckte mig :p
sen duschade jag och sånt.
en stund efter kom mamma hem,
så skulole vi åka till gekås.
de va jag,mamma,pappa och emelie som åkte dit :)
jag köpte nya skor :)




färg: brun
stolek: 35
affär: skobo eller va de heter :p


men iaf sen så va vi inne i gekås och köpte julklappar,
köpte as många så jag orkar inte skriva vad jag köpt.
men jag köpte ett par leggings (stavning).




färg:
svarta/glensiga (stavning)
stolek:
xs
afffär:
gekås/ullared

haha, och jag köpte lita andra grejer oxå till mig själv :)
och sen fick jag välja ut en mobil jag ville ha i julklapp.

valde denna :D



färg:
vit/rosa
märke: sony ericsson
affär: netonnet

jag tycker den är jätte söt,
och den han ar sköna knappar (a)

men sen åkte vi hem.
jag och mamma slog in paket/julklappar.

och när vi blev färdiga med de så satt jag vid datan :)
sen efetr en stund tog jag och alisa 2 kort ;p






hahahahah, är man mobbad så är man.
precis som jag och alisa då alltså (a).
men jaja, jag orkar inte sitta vid datan mer :/

ska nog titta på film med pappa (y).

btw, 2 dagar kvar till julafton :D
läntar, fast endå inte (:

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Söötiis<3

2010-12-25 @ 20:51:32
URL: http://liisaahs.blogg.se/
Postat av: sagaa (:

så söta (:<33

2010-12-29 @ 15:30:20
URL: http://bboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0