fortsätningen på fredagen ! :D

tjena tjena :)).
jag va innan med lolloh,ange,jenny,anton,ellen,wilma,emmie,robin,adam & josefin ;p
vi hade de bäst även fast vi inte gjorde något typ.
men ah , sen stack typ alla så va de bara jag,lolloh,jenny,ange adam och thilda :D.
jag och adam satt och äcklade oss.
vi typ fes och rapade xd
fyfaan vad skojj asså !
haha, men nu ska jag sova över med lolloh,ange och jenny (yyy'

OCH JUSSTE !
JAG HAR NY MOBIL ! :D

jag är fan överlycklig (aaaaaaa'
hahaha , men nu ska vi typ dra ut (y'

hejdå gott folk :D.

Kommentarer
Postat av: saga (:

Du kunde ju nte vara med ngn ? ^o)

elr du sa de :/

2010-11-06 @ 11:21:31
URL: http://bboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0