grattis mamma och Ebba :) / läs så är du bäst !

hejsan !

dagen började med skolan ;p
efter skolan skulle jag vara med Saga.
så på väg hem till mig träffade vi mammas kusin :D
och då fick jag reda på att min mamma fyllde år ! xd
sjukt pinsamt att glömma av sin mammas födelsedag!
men på vägen hem till mig så plockade jag och Saga sjukt "fina" blommor :D
hahahahahahahah!
men ah sen så när vi kom fram sa vi typ grattis och lalala..
sen så gick vi till wilma och snacka.
sen gick jag och saga hem till saga :p
vi spela cod :).
jag fick typ damp när jag dog xd
h4h4..
men sen så va vi påväg till Salu-Hallen.
och på väg ditt hitta saga en innebandy boll.
så skulle jag passa saga, så ramlade jag baklänges när jag skulle skuta.
ah, men sen fikade vi, Chokladkaka typ ;p
och sen så gick vi till wilma igen och passa min "lärares" hund  xd
den är så söt :).
men iaf sen va vi med adamn och daniel också.
och jag skussade saga på min cykel.
och adam cyklade på hans, och då råkade jag köra in i hans cykel så vi ramla och dog :).
och sen gick jag ocgh saga hem till mig och satt vid datan och typ för en stund sen duschade jag :p
så nu ska jag typ försöka sova fan :p
aja men iaf ,

Grattis mamma, älskar dig ♥

och idag fyller Ebba också år
!

Grattis ebba, älskar dig bästavän!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Knäpp dag.

Kolla min blogg anaras är du dödens!!!!

2010-11-18 @ 16:21:37
URL: http://missjasminee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0