Grattis mormor !hejhej :).

hejhej :).

nu har jag nyss kommit hem från Coop :p
eller först åkte vi till min mormor och morför för min mormor fyllde år.
hon fyllede 58 idag :)
och hon fick blommor av mig ;).
och kläder typ.

jag, Isak och våra två kusiner  "Filip" och "Oscar" va där :).
jag lekte typ kurragömma med dom en stund.
och när Filip skulle räkna till 20 gick de så här: 1,2,3,4,5,6,7,8,9....20 !
ssen efter de skulle vi äta tårta.
och de va banan i tårtan och oscar gillar inte banan så vi sa att jag och min mormor sa att de va "vanilj-kräm"
och då åt han de och sa att de va jätte gott och ville ha mer, så banan va inte så dumt trots allt :).
ah efter de åkte vi till Coop som sagt.
sen åkte vi hem och ja här sitter jag nu vid datan :p

Men  nu kommer lite bilder ;).






















hejdå ;p

Kommentarer
Postat av: felicia

fiiiiiiiiiin blogg ju! :)

2010-11-23 @ 20:26:01
URL: http://feliciabjorklund.blogg.se/
Postat av: louise

sötnos e du madde :) <3

2010-11-27 @ 12:16:51
URL: http://llouiseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0