läs :)

tjena

igår så va jag och saga hemma hos Anton och spelade spiderman.
så typ kl 15 minuter över 11 gick vi hem och så typ hade jag tappat mina nycklar sp vi kom inte in så typ va vi jätte rädda för någon tjej, men hom va endå fett snäll.
vi fick låna hennes mobil :p

aah så kom vi hem typ 15 minuter över 12 så ah vi va typ ute i en timma och de va as kallt xd
sen tittade vi på  "Sex in the City 2".
fast saga somnade :p
så jag typ såg till lite mer än halva sen somade jag också.
och ja sen vaknade vi och typ åt frukost.
Och sen efter de stack saga hem, hon ska typ på wic sen.
men jag kan inte gå fört jag glömde min wic billjett i skolan -.-'
jag tror jag ska baka sen så de kommer bilder senare :).


Känner att jag saknar Louise Andesson jävligt mke serriöst :o

men ni får ha de så bra, hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0