lördag till söndag.

hej jag har inte orkat blogga :p
men nu har jag chansen efter som jag är sjuk.
och de är måndag, så "tyvär" fick jag skippa skolan :/

Dag: 1
men i lördags så var jag och familjen och grannarna i göteborg.
jag köpte bara ett par byxor.
har ingen bild på byxorna för jag har slarvat bort kameran..

men jag tänkte köpa skor men jag är så kräsen när  de gäller vinterskor.
så jag vägrade ta på mig några av dom skorna.

men aa jag köpte bara ett par byxor.

och när vi kom hem så fick jag en skinn jacka :p


Dag: 2
Söndag, ja igår då alltså.
då åkte jag och mamma och pappa och Alisa till Gekås/Ullared.
de va sjukt skojj ;)

men där köpte jag typ en pengar sak, smycke sak och en chocklad kalender och typ lite mer saker :).

och nu när jag är sjuk så är jag inte så glad om man säger så.
men de är en sak som piggar upp mig och gör så jag skrattar och de är  "Erik Stenman"s VIDEO ! :D

här kommer några av dom :).




och



och



och





Hej då :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0