om du läser allt och slänger en kommentar så är du bäst :p

hej, orkade inte blogga igår så ah , jag skriver nu.

igår tillbringade jag dagen med älsklingen Emma <3
vi hade de jätte roligt och de va fett läskigt i hennes källare :o<3
haha, men de va sjukt kul !
älskar dig emma.

och sen när jag skulle hem så skulle pappa hämta mig men han kom typ inte så jag fick gå från hajen hem.
inte för att jag brydde mig så mke men de va iaf jävligt kallt ;o<3'

______________________________________________________________

idag, började dagen med skola.
på våran lektion stack jag och johan ut och tog pulker av små barn på skolan xd
sjukt skoj fan :).
och på gympan skulle typ alla tjejer va ute i skogen och vi fick typ nyponsoppa, haha jag gjorde den :p<3
h3h3, men ah sen så efter skolan drog jag hem och titta på min favorit film.
i just love it !

och nu ska jag snart till jenny penny <3
och efter de ska jag typ göra min matte läxa för en gång skull ;)

men ni får ha de så bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma Jönsson

ja det är läskigt i min källare :s

det var grymt kul att få va med dig igen madde! :)



gå från hajen till dig? :o

varför gick du inte bara till oss och frågade om skjuts? :ooooooooo <3

2010-11-27 @ 11:39:32
Postat av: Joggan §

<33

2010-11-27 @ 14:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0