bästa dagen !

h3h3h3..
dagen va awesome ;).

först duscha jag och åt.
sen mötte jag wilma, vi cyklade typ runt.
sen åkte vi linbana ;p.
efter dä gick vi hem till wilma och åt godis , mums.. ((:
sen gick vi ut och körde dunk gömme med Anton, Adam, Robin, Lucas, Olivia och Ellen :D
sen lekte vi stripp tävling vid en lamp stålpe ;).
fan va töntiga vi va asså, men vi hade kul och skrattade ihjäl oss , iaf jag :D
Anton ba, jag är sean banan ;D
aahahahahhahah.
sen typ "busade" vi :D
vi bus knackade hos någon som typ heter Peter eller något, och hos en tjur kärring :).
sen kasta vi vatten ballonger på massa hus <3
omg, inte haft de roligare !
och sen , satt  jag,wilma,anton och adam på en bänk och satt och vicka på den och till slut gick den sönder!
HAHAHAHAHAHAAH!
fan va kul, aldrig haft de roligare !
tack för en underbar kväll, älskar er <3

hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: Fuulaste :)

Fyfan vad rooligt vi hade ! mååste gööras om asso ett minne lixom ! ;O äälskar er <3

2010-11-02 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0