kul dag asså !

tjeeeena :)).

idag va jag med jenny :).
och ah , vi trog te stan och köpte skor till jenny ;p
hon köpte DC skor.
dom va hel svarta med gula sko snören , fett najs ! :D
sen när vi kom hem typ så skulle jag hem och äta.
så jag duschade också ;p.
men iaf sen när jag ätit och duschat drog jag till jenny igen.
så satt vid datan och gick in på IKEA .
vi frågade anna på ikea , den hemsidan.
de fanns typ något att man kunde fråga anna något typ ;).
men ah, sen kom wilma och olivia och knackade på.
så vi drog till wilmas gård och knackade på robin och anton.
så stack jag och hämta Adam ;).
sen efter de körde vi typ dunck gömme "igen".
ah , sen pallade vi inte mer och då kom ange och marcus typ xd
så vi tog doms cyklar och cpa!
de va fan fett skojj.
och sen drog vi alla till rondellen, haha.
jag och Anton sprang över till rondellen och rullade typ runt där xd
och varje gång de kom en bil spela vi död.
vi är fan najsiga ;).
haha, sen skulle ange, jenny och marcus följa adam hem.
och wilma skulle hem och äta.
så de va bara jag,robin och Anton kvar.
vi va hemma hos Anton <3
han har sjukt söta bilder på sig när han va liten (a).
så typ tog han en flaska med "brun utan sol" och tryckte på den så de flög överallt.
HAHAHAHAAHA, ja as garva som fan!
och sen drog robin hem så va de bara jag och anton då och han typ
gjorde massa saker så jag skrattade :).
han åt typ cola sås och choklad sås ;p
hahah, de va iaf skit kul.
sen kom jenny och dom och hämta mig (:
så skussa jenny hem mig på cyklen.
ah och nu är jag här och dricker jordgubbs fil med sugrör ;).

|
|
|
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0