yes,yes.. då blir de barnvakt för mig då ;)

hej, inte bloggat på ett tag :p
ehm, ja jag har väll inte gjort så mke dom senaste dagarna men jag har varit med saga för de mesta :).
idag ska jag och saga dygna, hon kommer till mig snart tror jag :)
hon va typ på någon innebandy sak.
men ja jag somnade typ vif 12 igår för jag va så j*vla trött !
och vaknade halv 8 :)
hahah, ja de va tidigt för mig eftersom vanligt vis brukar jag vakna runt 12 typ.
men ja jag ska passa Alisa min 2åriga lillasyster :)
pappa jobbar och mamma är typ ehm.. någonstans är mamma iaf :p
så jag ska sitta barnvakt tills mamma kommer hem ;p
snart vaknar nog alisa, kl är 08.41 nu.
så hon vaknar la snart så får jag väll fixa Oboy och frukost till mig och henne :D

här kommer faktiskt en bild jag tagit på Oboy ;)
|
|
|
v



jag tycker bilden är fin, den är tagen av min digital kamera :).


ja men ni får ha de så bra.
och om mni undrar över något så är de bara att skicka en kommentar med din fråga.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0