dagen med jenny :)<3

hejsan alla :).

idag va jag med jenny.
vi har haft en otroligt underbar bild ;*

älskar dig jenny <3

här kommer säääääääääääääxyy bilder på oss (a).




Panpizza :)



_________________________________________________
_________________________________________________

Mitt skorpion halsband.


_________________________________________________
_________________________________________________

Söta jenny ? :O<3


jennys fötter ;o


_________________________________________________
_________________________________________________

är jag inte nice? :).



Jenny är lite cool, men bara lite ;).


Leo (a).


Att ligga på marken är coolt ;p


hahaha!


Jenny : blomma



alla vill bli en artist och sjunga lika bra som jag :D


mitt öga ? :)


jag ;)


Älskar, älskar, älskar att lukta på blommor !



jenny oxå :D


haha , vet inte vad jag ska skriva xd


där va jag fan het asså :).



Min och jennys skor   rosa mina , svarta jennys :D.



the sweet one !



fota,fota,fota,fota, fota hela dagen lång (a'



på väg hem till jenny träffade vi wilma,lukas,jossan, Amanda och olivia tror jag :).



Amanda åker sparkcykel :).



jag och josefin :).



min söta lukas som jag är gift med (yy'



gunga är la skojj ?



Att läsa suger.   men att läsa den boken är otroligt.


ännu en bild på när jag läser.




Och ännu en till :).



och en sista xd



hhahha,   "smile"



Keps.



i love gbg.



en fin bild på en blomma som jag tog :D.



S L U T

men dagen fortsätter imon <3
hejdå

Kommentarer
Postat av: Den bästa jjenny ;)

Älskar dig , vi hare bäst ! <3

2010-10-16 @ 00:28:53
URL: http://awesomejjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0