helgen :).

hejsan :).

fredag:

i fredags va jag på halloween fest hos linnéa som sagt.
de ägde!
vi gick ut och sa : bus eller godis :).
på en halv timme fick vi över 4 kilo godis!
Mums.. ;).
jag hållde på att cpa med linnéas bror filip/philip :).
men han ville inte krama min å jag kramade hans kompis ist, Elias :D.
efter festen sov jag över med clara bengtsson och elin johansson (;
de va skojj ! <3

lördag:
i lördags va jag bara hemma hela dagen och smsa och tittade på film :).
rätt mysigt ;).
men jag och Alisa min lillasyster va fan uppe till fyra på morgonen och lekte doktor! :)
sjukt kul <3

Söndag:

idag va jag på en till halloween fest :).
de kommer på bilder på festen i morgon.
efter festen va jag en liten stund med adam , andy och alle :).
men nu ska jag bara sitta vid datan och ta de lungt ;p
finns inte så mycke att göra nu :).

men här kommer en smexig bild på mig jag tog typ nyss (yy'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0