POWER PLAY :)

hejhej, i fredags va de power play.
jag,louise,angelica och sussie hette B-rudarna! (y)
fint namn, jag vet :D

hahah, vi vann inget eller så men de va jätte kul och dom va två år äldre än mig och gick i innebandy.
de gjorde ingen av oss .... :D
men de va kul i allafall!

bilder har jag inte jusst nu :/

__________________________________________________________

från fredag till lördag sov jag över med angelica,louise och jonna :)
hemma hos angelica !
vi åt massa chips, eller jag och louise gjorde :D

sen på kvällen kom jenny och angelica hem till mig så dom fick komma in en stund :p
fina bilder jag tog xd


hahaha damp katt! :D

hejdå :)


Kommentarer
Postat av: luna

Vad sööta ni är <3 ! :P

2011-02-21 @ 23:01:22
URL: http://lavana-lavana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0