bråk,vänner & massa skratt!

hej.
jag har för tre dagar sedan var jag ute med louise och angelica!
vi gick till ica och köpte typ tuggumi,läsk och chips (:
sen så gick vi till rondellen för att möta jenny..
och när jenny och angelica pratade i telefon så "råkade" jag kasta en snöboll i angelicas huvud.
och så råkade hon lägga på.
så vi gick hem till henne och knackade på,
så öppnade hennes mamma och sa: jenny vill inte prata, hejdå.
så vi fatta ingenting, sen såg angelica att hon hade fått ett sms där de stog typ: jag är inte med folk som klickar mig och massa skit.
och hon förstog tyvär inte att de var med mening.
men sen gick vi hem till angelica för att kissa, sen blev vi hungriga och gick till pinocio! (y)
vi åt kebab tallrik, och jag fick typ ingenting..
eller vi åt lite sen sa hon till mig att hämta vatten ocgh när jag kom tbx så va de typ slut.. :/
men endå va jag mätt (y)
haha, men ah sen gick vi hem och bla,bla,bla..
_______________________________________________________
NÄSTA DAG!

denna dagen tillbringade jag med emma och nisse :p
vi va ute med emmas hund så typ va vi på en äng och hade snöbolls krig (:
jag och emmas hund (buddy) va i lag och emma och nisse va i lag.
och buddy attakera mig ist för dom så jag ramla i typ 2 meters snö -.-'
hehe,men sen efter de gick jag hem till elin och clara :)
vi gjorde satt vid datan :p
sen gick jag och clara till coop och köpte vit chocklad (:
sen gick vi till mig och hämta typ klläder.
sen gick vi hem och spelade på hennes ipad, satt vid datan och typ titta på tv :D
_________________________________________________________________
IDAG!

jag vaknade hemma hos clara.
de första vi gjorde va att ringa till elin.
sen åt vi och gjode oss i ordning.
sen hämtade elin och hennes föräldrar upp oss :)
så åkte vi och köpte en hamster till elin :D
as söt är den!
och sen så typ va vi hos elin en stund och gjorde ingenting.
sen gick jag och clara hem till clara och åt sen satt vi vid datan.
och tittade på tv.
sen gick jag hem och nu är jag häär!

hejdå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0