musik, mat & datan (y)

Tja!
nu är de ju söndag, och skolan börjar imon igen.
helgen känns som en minut eller något :(
känner att jag inte har ork till att gå till skolan..
men jag har ju inget val ;)

dagen började med att jag låg och sov brevid alisa.
jag vaknade av att hon slog mig i ansiktet..
hehe, de gjorde ont..

men sen gick jag upp och ÄNKLIGEN städa mitt skåp.
hittade massa kläder jag inte ville ha som bara jåg där och tog all plats i skåpet..
men efter de duschade jag och sen när jag blev färdig åt jag mat med familjen :)
kött sak och ris, och hem bakad bröd.
de va hyffsat gott (y)
men sen dess har jag bara suttit vid datan.

och jag lyssnar på denna låten!




gilla!

hejdå, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0