om du orkar läsa så får du reda på något skit kul!

hej förlåt att jag inte bloggat på ett tag :(
men de va as kul då när jag åkte skidor och så,
sen den kvällen åkte jag fyrhjuling.
as kul, fast jag körde upp i en snö driva så den välte...
hehe. ja men annars har jag haft de awesome!
jag hade faktiskt bilder på kameran,
men usb kablen till kameran är typ helt borta.
så vi får överleva utan bilder :).

btw, för några dagar sen tog sanna ett hål i örat på mig.
de gjorde inte ont :D
haha, men juste ja, de har ju varit ny år också.
jag fyrade nyår med familjen,grannarna,louise och annat folk.
jag och louise stack till fäsningen :)
oh när louise skussade mig, så sjungde jag om poliser.
så kom de en polis :o
men jag hade tur :D

men ja, och jag sv hos louise igår.
och innan hade jag och Elias en tävling.
den som orkade vara upp längst ,
han har redan somnat :p
från kl: 12, till halv 5 typ klarad han.
så jag ska få 10 kr av han
bara för han gav upp ;)

men nu har jag och angelica en den tävlingen.
och jag kommer vinna 10 kr igen.
alltså blir jag 20 kr rikare :D

nämen ser man på, nu fick jag reda på att angelica har gett upp :D

haha , men ni får ha de så bra, äntligen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0