somnade 7 på morgonen , vaknade.... läääääs! :D

Tja!
gack gick och la mig klockan 7 på morgonen idag.
alltså vaknade jag idag klockan 5 på eftermiddagen...
hehe, aldrig sovit så länge förr :o
men jag vaknade av att min hand hade somnat,
så de stickte i den och de gjorde as ont :(
men jag drömmde om att de regnade pengar!
blev besviken när jag vaknade...

men ah, innan va jag på toa :p
sen gick jag och ååt lite yoghurt
(svavning).

och snart ska jag duscha, när jag är färdig med detta inlägget!

men idag så ska jag sova över med åsnan,ebba,elin,kalle & nisse! :D

ska bli as kul! :D

men jag lovar att blogga mer sen.
ah ag lovar nästan iaf....


men ni får en fett bra låt också !




puss, ni får ha de så bra tycer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0