syster,plym,gta! ,jenny,PENGAR PÅ MOBILEN och lite till :D

hejsan jag kan börja med gårdagen! :)

de började med skolan..
och så efter skolan följde jag med emelie till frissören :p
inte en aning och hur de stavas men hon skulle iaf slinga håret blont (:
och lalalallalalal, sen kom jag och emelie hem.
jag började med att diska, västa berget asso :o
hahha, medans jag diskade gjorde emelie våfflor :D
så åt vi de, sen gck vi hem till andreas (emelies kille) (y)
och spelade gta och mma, och så typ tittade jag och emelie på en skräck film medans andreas duscha.
fast emelie somnade så jag fick titta på den själv :o
as läskig fan...

men sen så klockan halv ett på natten kom pappa och hämtade mig till slut..
igenkligen slutade han jobbet kvart i 12 men han blev försenad endå.....
men men, när jag kom hem gjorde jag i ordning mig till sängs.
trött jag va asså, bara slängde mig ner i sängen och däcka där...

NÄSTA DAG.
vaknade 10 i 8, mamma hade försovit sig xd
så aa, jag tänkte ge upp men jag försökte hinna till skolan endå..
hehe, jag hann :D tur att vi börjar 20 över 8 och att jag bor 5 minuter bort :)
men jag va i skolan och de va helt okej :)
jag och några andra gick ut på rasten och åkte ner på en as isig backe :p
fett kul :D hahahahha :p
men efter skolan va jag med jenny och andreas vi titta på film, jönsson ligan :)
älskar dom filmerna :o  men sen gick andreas hem så jag och jenny bakadde kladd-kaka.
och sen gick jag hem, och ny duscha jag katten, jag blev inte klöst idag (y)
grattis till mig :Den nu ska jag titta på  scooby doo med mina små syskon.

och förresten, jag fick pengarmobilen idag :)
smsa ;)

puss! :p



Kommentarer
Postat av: jag??? :S

BLOGGA NTE DU KAN INTE STAVA!!!!!

2011-01-29 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0