annas fest :)

hej, festen hos anna va awesome!
helt klart bäst! :D

vi tittade en bit på sex in the city 2.
men vi palla nt mer, så istället hade vi kul! :D
de va as kul!







sjuuuuuuuukt fina bilder asso!
hahah,men när de sluta ringde jag pappa.

jag: hej är pappa där.
isak: han ska inte hämta dig.
jag: får jag prata med honom.
pappa: hej.
jag: kan du hämta mig.
pappa: jag sover typ.
jag: men jag tänker inte gå.
pappa: vem är du hos.
jag: anna.
pappa:
anda?
jag: ANNA! :@
pappa: okej.
jag: men då går jag om sover hos en våldtäcks man..

så klickade jag han.
sen ringde han upp.


pappa: jag kommer och hämtar dig nu.
jag: nej jag vill gå nu, nu är de försent!

så klickade jag honom igen.
och efter några sekunder igen så ringde jag upp.


jag: jag ångrade mig..
pappa och mamma: hahahhahahaha!
pappa: jag kommer nu.


hehe, fint samtal va? xd

bilder på mig nu efter festen.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0