discot igår och bilder :D

hejsan!

igår va de fredag.
och jag och saga gick på håsten disco! (y)
vi träffade massa roliga människor (:
och sen va de typ några 10-11 åringar som dansade break dans :p
dom lärde mig göra masken :o
jag äger på de ,enligt mig...
hhahahahhahaa, men ja jag tycker de va awesome!
och sen när vi skulle hämta våra jackor vi lämnat in så frågade en kille saga om hon va stockholmare.
saga ba: ja.
han andra: jag gillar inte stockholmare.
och kastade jackan på henne xd
hahahaha, tönt :)

men de va iaf jätte kul.

2 bilder kan ni la få tycker jag (y)





men nu måste jag välja kläder jag ska ha på mig på annas fest! (y)
hon ska ha en inflyttnings fest! :p

Kommentarer
Postat av: sagaa ;)

äälskardig! :)<3333

2011-01-30 @ 07:58:35
URL: http://sagaaaliljeros.blogg.se/
Postat av: sagaa ;)

äälskardig! :)<3333

2011-01-30 @ 07:58:36
URL: http://sagaaaliljeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0