wic, katten, & andreas som lipa xd

hej..
ja jag vet att jag suger på att lägga ut inlägg..
hehe, men vill nu veta en sak?! :o
SÄG JA!
okej, ni sa ja :)


i fredags fick jag...



VISST ÄR HAN SÖÖT!

han är underbar!
han heter "SID"..
visst gulligt namn ^^

mitt barn ska också heta Sid :p
hehe intressant, jag vet..

men idag var jag på wic, jag gick dit med min älskade jenny.
hon har sovit hos mig hela helgen och vi har haft de jätte roligt!
men iaf, vi träffade jätte många människor där :p

och jag såg Kevin och Lukas, så jävla söta dom är! :0
hahahaha, men aa sen gick jag och jenny och andreas ut.
"fight"ades jag och andreas skoj.
så typ ramlade han, eller jag gjorde så han ramlade xd
så började han typ lipa!
hahah, jag tycker synd om den killen :p

men sen kom jag hem och tog några ego pics..
ni får se en :)



AHAHAHA, hejdå -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0